بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت و تاریخ بازی دورتموند و میلان در لیگ قهرمانان اروپا | جنگ برای بازگشت به جدول

  • کد خبر: ۱۸۷۰۵۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
ساعت و تاریخ بازی دورتموند و میلان در لیگ قهرمانان اروپا | جنگ برای بازگشت به جدول
تیم‌های دورتموند و میلان در گروه مرگ مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های دورتموند و میلان در دومین هفته مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه ۱۲مهر ۱۴۰۲) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هرچقدر در مسابقات لیگ داخلی‌شان درخشان کار کرده‌اند در چمپیونزلیگ، متزلزل ظاهر شده‌اند. دورتموندی‌ها در بوندسلیگا بدون باخت هستند و آمار این تیم زمانی ترسناک‌تر می‌شود که بدانیم زرد‌های ایالت وست فالن در ۱۸ مسابقه قبلی خانگی‌شان هنوز شکستی را تجربه نکرده‌اند و همین اتفاق کار روسونری را در بازی امشب سخت‌تر از قبل خواهد کرد. در سوی دیگر میدان هم قرمز و مشکی‌های شهر میلان در جایگاه دوم جدول سری آ قرار دارند و از ۷مسابقه اخیرشان، ۶ برد و یک باخت را ثبت کرده‌اند.

میلان در مسابقه اول خودش در این گروه، هفته گذشته در حالی که از لحاظ آماری برتری قابل توجهی نسبت به نیوکاسل داشت، نتوانست حریفش را شکست دهد و با تساوی مقابل این تیم متوقف شد. دورتموندی‌ها هم هفته گذشته در پاریس مقابل PSG تن به باخت دادند تا جدال امشب دوتیم در حساس‌ترین شرایط ممکن برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->